BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 27 april 2010

Nu händer det grejer

Som jag skrivit innan så har det varit full fart här hemma. Jag vet nu vad det är för någon på ett ungefär. Jag har nämligen en sak som tillhörde honom för länge sedan. Det är ingen släkting till mej eller nån jag känner.
Nu ikväll, eller alldeles nyss vill jag säga, så har det bankat och haft sej inne i klädkammaren. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag har lagt den där grejen där inne. Likaså när vi kollade på film förut ikväll hade jag min dator på för jag körde ett program. När jag kom ut i köket efter filmens slut, så var datorn avstängd. Märkligt med tanke på att jag inte kör datorn på batterierna utan med kabel.

Det visar väl sej vad som händer härnäst.

2 kommentarer:

LotusBlomman sa...

Huu,så läskigt,men denna måste ju vara teknisk,hahaa som kan slå av datorn!!??

klokhet och dårskap sa...

Ja tydligen haha...Nä det kan räcka med hans närvaro av elektriska saker så kan det bli knas. Just med denna händelsen vet jag inte exakt.