BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 3 november 2009

Inspelning

Natten till igår satte jag igång min diktafon innan jag gick och la mej. När jag dagen efter spelade upp så hördes det en massa ljud som kommit med på inspelningen. Bland annat lät det som när någon sttyckar kött ett hugger eller klyver någonting. Det smällde och hade sej som om någon grejade med nåt. Vet inte vad det kan vara. Både jag och min sambo sover med öronproppar så vi hörde givetvis ingenting.

Igår kväll satte jag åter igen diktafonen på inspelning innan jag gick och la mej. Sitter just nu och spelar upp det och det hörs samma ljud idag än så länge. Det är ca fem timmars inspelning och jag har bara börjat lyssna.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hello har han varit jägare??
och klyver? han klyver väl ved och är nog jägare eller har varit någon där som styckar.kött.
hur beteer sig hundarna
bättre nu??
sover du bättre i något annat rum??
mycket energi kan man mäta med 2 st koppar smala rör de ska böjas i slutändan ca 10 cm så man får hand grepp om dem. som pekar utåt ca 30 cm dina armar raka dessa i handen. gå på olika ställen. i hus.
de rör sig utåt i kors om det är något där. händer det ej något
ingen energi!!
smart sett lägg koppar trådar vid din säng på golvet.
sover bättre och ingen energi!
kram mysan
jo du prata med kayla du vet gt o faceb.
hon kan sånt där medium mm.

klokhet och dårskap sa...

Nu har det blivit bättre här hemma. Mycket lugnare och hundarna är oxå mycket lugnare. Nu kan jag gå in i vissa rum utan att känna obehag. Kände att någon var hos mej i morse när jag hade ont i magen, men det var nog bara någon anhörig. De brukar ju komma fram när man inte mår så bra.

Jag är ju varken kvar på Gt eller facebook så jag kan inte kontakta henne, men tack ändå för tipset.

Anonym sa...

skönt det kan va så denna borta
och det är bara dina närmaste de kan också hjälp till om man säger att de ska ta bort de onda negativa energin.
så kör jag
oki såg det. du ej var där på face.
o vem är på gt nono.blääää
ska kolla hennes hemsida kayla kan du få länken
hon har egen med allt.
kramar om hjärtat hälsa din o min
gubbe hälsar här.
musan nej va säger jag mysan hihihih

Anonym sa...

http://kaylas-tarotsida.weebly.com/index.html
denna hon har mer!
fråga henne.

Anonym sa...

http://blo64rt.blogspot.com/ kolla denna blog cool den!!
kram pussssss