BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 19 november 2009

Namn som dyker upp

Titt som tätt får jag namn som dyker upp i huvudet. Det är ofta namn som jag inte känner någon som heter.Rösterna som säger namnen överröstar mina andra dåvarande tankar. Fick svar av ett medium att det är mina hjälpare och guider. Jag anade nästan att det var så, men jag ville veta säkert. Namn som kommit upp den senaste tiden är Erika och senast härom kvällen Angela som det uttalas på italienska. Tydligen ska jag säga namnet som kommer upp högt och fråga vad de vill. Ett tips jag fick var att skriva ner de svar jag får.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Åkte du på seansen den 24/11??

Gunsan sa...

Har du langt till Ramsbergsgarden som ligger nanstans mellan Lindesberg och Kopparberg?

De har massor av kurser du sakert skulle gilla. Det ar Sveriges aldsta spirregard. Den som ager den ar engelsk nu for tiden Colin Fry.

Ett helt underbart medium att lara av. Far du chansen - ak pa nagon av hans kurser!

Han har egna tv shower i england och har tusentals folk som kommer pa hans stordemonstrationer.

Mina varmaste rekommendationer, han ar BRA.