BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 17 november 2009

Min guide

Jag har frågat ett medium som jag har lite kontakt med vem som är min andliga guide. Här är svaret som jag fick:

Du har levt ett strängt liv som nunna och det är det liv som kommer fram mest. Du ville ha barn och familj och att vara nunna var inte ditt val men jag tror du hamnade i klostret efter en sorglig kärlekshistoria. Du har en nunna vid din sida och hon är från denna tid. Ni stod varandra nära och hon gick bort ganska ung men du blev gammal och glömde henne aldrig. Känns som ett löfte ni gav varandra- att se efter varandra efter döden.

Ja tänka sej att jag har varit nunna i ett av mina tidigare liv. Nu har jag alltså fått veta vad jag har varit i tre av mina tidigare liv sammanlagt. Sånt här är mycket intressant och spännande.

1 kommentarer:

Niketesse sa...

Spännande!!! Vill med veta vad jag varit i tidigare liv, eller kanske inte hihi....