BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 5 november 2009

Övning

Inatt gjorde jag en övning som rekomenderades av Sylivia Browne. Den går ut på att man ska kunna se vad man har varit i sitt tidigare liv. Jag tror jag lyckades. Detta var vad jag fick fram:
Jag bodde i Frankrike och pratade franska (givetvis).
Jag var upprörd och pratade snabbt.
Hade en man som inte var speciellt snäll.
Min klädstil var strikt. Kjol som gick över knäna och en kort kavaj eller jacka som hörde ihop med kjolen och högklackade skor.
Jag kunde inte se några barn eller djur.
Jag hade mörkt hår, men inte lika mörkt som jag har nu. Håret var halvlångt.



Hur kan detta ha påverkat mej i detta liv? Jag vet inte riktigt säkert, men jag vet i alla fall att jag hatar det franska språket, tycker inte om strikt klädsel (iaf inte på mej själv), har råkat ut för alltför många icke snälla karlar. Min nuvarande är den snällaste som finns, så tro inget annat.


Den här stilen på kläder hade jag.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hur gjorde du den övningen.....nyfiken som sjutton...*S*

Lottas sa...

Det skiter sig för mig direkt den övningen....Jag minns ingenting från när jag var 10 pga en skitbarndom.....så det blir svårt. Men tack för beskrivningen.....det lät häftigt. Ha en jätte trevlig helg

Anonym sa...

http://www.freewebs.com/kayla_crystalspirit/ denna med
jo angående detta om frankrike jag har gjort sånt o jag levde i frankrike
med en äldre man hade en pojke o flicka
och mannen var förmögen o hade någon sy fabrik den brann ner till grunden'
och jag var en strikt dam med sådan här kläder med sant detta) men snäll och de flesta älskade mig för ja hjälpte många.
han dog i en hjärtinfarkt min man och jag flyttade till england
och öppnad een skola för behövande barn jag bett en nunna leta åt mig nu, det ska finnas i en by denna kvar. i mitt namn men jag vet ej vad jag hette, men hon ska kolla och jag berättat allt det var på 1800 talet intressant, ahah msko o jag hatar sådana här kläder alltid gjort, huu kram mysan

Niketesse sa...

Vill med göra den övningen.Känner ju igen så mycket fast jag aldrig varit på vissa ställen. Hjälp mig!!!