BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 29 oktober 2009

Dörren var låst

Imorse gick jag upp nästan samtidigt som gubben. Han brukar alltid låsa ytterdörren när han går till jobbet på morgonen. Idag sa han att han inte kunde låsa för han hade så mycket saker i händerna. Det är ok sa jag. När jag senare skulle gå ut med hundarna så var dörren låst ändå. Jag frågade gubben när han kom hem på lunch om han låste dörren i alla fall, men det hade han inte gjort. Och jag kan svära på att jag inte heller var uppe och låste. Jag låg i soffan och glodde på tv.

2 kommentarer:

Niketesse sa...

Nu måste mediet bara komma till er snart. Iofs skönt om någon låser dörren när den ska vara det.

klokhet och dårskap sa...

Vet inte varför hon inte hör av sej som hon sagt. Jag får väl gå i det här eländet. Det är ju mej han är på hela tiden och allra mest då jag är ensam.