BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 20 oktober 2009

Vad är det som händer?

En massa småsaker sker här hemma nu. En mängd olika och konstiga ljud hörs högt och tydligt och man funderar på var de kommer ifrån. Tänker och kollar , men kan inte hitta någon bra förklaring.

Efter i lördags natt då jag fick uppleva en del obehagliga saker då jag skulle sova, är jag lite skraj för att gå och lägga mej. Kalla mej gärna fegis om ni vill, men jag tror att ni oxå skulle bli skraja efter något sånt. Sorry, ni vet inte vad som har hänt, men jag är inte riktigt mogen för att berätta det här just nu. Hoppas ni har förståelse för det.

1 kommentarer:

Lotta sa...

Här i mitt hem händer det också saker....steg i trappen, svarta kompakta skuggor som man möter i hallen ibland...Leksaker som går i gång av sig själv.....Skuggor i webbkameran bakom ryggen på oss. Dörrar som slår igen som av korsdrag fast det inte är nått korsdrag och dörren låser sig i smällen....det var bara några av dom saker som händer här