BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 31 oktober 2009

Verkar undvika oss

Mediet vi har haft kontakt med verkar undvika oss. Det känns så verkligen. Istället för att ringa tillbaka till oss så skickade hon ett sms till mannnen som äger huset som vi fick med oss energin ifrån. Han som inte ens har anlitat henne eller bett om hennes hjälp den här gången, för han har inga problem nu. Det är VI som bett henne om hjälp. Istället skickade hon ett sms till honom och talade om att hon har pratat med ett annat medium som i sin tur rekomenderade att den här mannen skulle kontakta "Det okända". Men hallå! Vad säger man? Nä jag börjar tro att det här mediet inte är tillräckligt seriös för hon åtar sej inte det som hon skulle. Om det nu är så att hon känner att hon inte klarar av rensa hemma hos oss, så är det bara att hon säger det. Vi skulle acceptera det. Istället är hon onåbar. Självklart blir vi besvikna över detta.
Jag får försöka att fixa det här på egen hand, det är bara det att jag ibland tvivlar på min egen förmåga. Varför? Jag vet inte det.

Jag vill ge ett jättestort tack till Gunsan som gett mej så många råd och tips om hur jag ska gå till väga. Det uppskattar jag verkligen. En bamsekram till dej!

2 kommentarer:

Niketesse sa...

Hon verkar inte vara särskilt seriös. Som du skriver, bättre att säga att hon inte klarar av det istället för att bara undvika. Och Farbrorn som har huset har ju inget med detta att göra denna gången. Tur ni har bra kontakt iaf.

Gunsan sa...

Du har nog fatt den har situationen for att du ska utmana dina tvivel och se att du KAN!

Good Luck & Big Hugs!