BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 28 oktober 2009

Vårt hem är hemsökt.

Ja det är faktiskt så. Vi kontaktade ett medium häromdagen. Hon ville ringa upp senare på kvällen för att hon vill sätta sej ner och känna av. Vi har alltså ,precis som jag anade fått med oss något hem sen vi var i det där spökhuset. Mediumet ska höra av sej när hon ska komma hit och rensa vårt hem. Hon berättade attt det var en mycket gammal man från medeltiden och han är förbannad och irriterad för att vi störde honom och la oss i när vi var i det där huset. Men vad visste vi, huset skulle ju vara rensat.Han har inte gått vidare pga att på medeltiden trodde de att alla som dog kom till Helvetet och han är tydligen rädd för att komma dit så därför är han kvar i ett mellanstadie. Han är på mej mest hela tiden för jag är den känsligaste av mej och min sambo och jag är mest mottaglig. Värst är det då jag är ensam hemma. Inte konstigt för då är jag som mest känslig.

Han bidrar till att jag får värk overallt på kroppen, får jobbigt att andas och mår dåligt både fysiskt och psykiskt. Jag hoppas innerligt att mediumet hör av sej idag för nu orkar jag snart inte längre. Jag flyr mitt eget hem. Vill inte vara här mer än nödvändigt. Jag är ute den mesta av tiden för att slippa vara hemma. Varje gång jag ska gå in i lägenheten så känner jag hur det tar emot. Jag vill inte gå in.

Det här obehaget som jag känner är inte samma känsla som när det är ljusa energier runt omkring. De ljusa är behagliga och dom trivs jag med, men den här är grå (jag känner så och mediet sa det oxå). Inte den värsta sorten, men den är i alla fall inte snäll. Det kunde varit värre, den kunde varit svart och jag är så tacksam för att den inte är det. Tydligen så tycker den vi har här inte om att jag bloggar om detta för han är på mej hela tiden och det är så kallt. Men jag måste bara få skriva av mej och det tänker jag göra vare sej han gillar det eller inte.

Jag hoppas verkligen att mediumet höra av sej och kommer så snabbt som möjligt för jag pallar inte mer känner jag. Det är inte så att det hörs en massa ljud och saker rör sej, utan det är det att han är PÅ mej hela tiden och bidrar till värk och smärta. Han tömmer mej helt på energi och jag är helt slut.

1 kommentarer:

Anonym sa...

det var så jag hade i mitt hus jag var tvungen att flytta. jag va sjuk mmm
ta ett papper rund ring skriv alla bokstäver i den ringen
mitten ett kryss.
sidan im ja o nej
har du en pendel?
ta då en en ring vad som helst från dig!
på ett snöre,
sätt dig ner med gubben.
sätt pendeln i mitten och fråga vem är här?
och vad vill du?
fråga inget om döden inget om levnadssätt. bara fråga vad vill du
sen säg högt nu går du in i ljuset det är ej farligt.
de väntar på dig och detta är vårat hem vi värnar om det.
flera gånger. ring annat medium! om detta ej lyckas. skäll på han han vill det.han sådan person. inge snuttande.
be han lämna huset. om han dum säg högt go lost go lost. get o way.
med ett brinnande ljus du håller i salt ring runt om dig.
i mitten står du, då kan han ej komma in. försök annars ring
så gjorde jag
o det lyckades. ett tag men man blir sjuk massa sjuk energin tar han!
kram mysan