BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 26 oktober 2009

Medium

Ikväll ringer vi troligtvis ett medium som finns här i närheten. Vi kan inte ha det som vi har nu. Min sambo känner väl inte av det lika mycket som jag för han jobbar ju om dagarna, men jag går hemma. Jag mår skitdåligt av att ha det som det är nu, både fysiskt och psykiskt. Jag få värk lite överallt, och några vet om vad som hände den där natten då vi kommit hem från husbesöket. Jag ligger klarvaken på rygg då plötsligt nån slags kraft drar upp min överkropp från liggande till sittande ställning. Allt gick på en sekund och jag lovar att jag blev skärrad. Fattade inte vad det var som hände. Jag är säker på att inga ljusa energier gör sånt och mörka energier vill jag bara inte ha i mitt hem. Jag är helt slut och tömd på energi och kraft.

Just nu i skrivande stund morrar min ena hund och den andra gnäller. Jag tog fram kameran och fotade. Får se om något fastnade på bild. Hundarna dom kan inte riktigt slappna av och verkar vara på helspänn mest hela tiden förutom när de busar. Nä fy sjutton, det här eländet vill jag bli av med.

Jag återkommer med mer information om något mer händer.

0 kommentarer: