BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 25 oktober 2009

Vi fick med oss något hem

Efter att vi varit i det där huset som jag tidigare skrivit om har det hänt en massa märkliga saker här hemma. För det första så känner jag ständigt ett obehag och en påträngande känsla. Att det känns som kalla vindar när en ande drar förbi eller står bredvid en, det vet ju dom flesta, men detta känns som om det här kalla är PÅ mej. Som om det vill tränga innanför skinnet på mej. Det känns inget behagligt alls kan jag säga. Konstiga ljud utöver de vanliga har vi hört och hundarna morrar åt något som jag inte själv kan se. Och de liksom kryper fram emot det.

Jag kontaktade ett medium som bekräftade att vi hade fått med oss något hem och hon berättade hur jag skulle gå till väga för att "rensa" vårt hem från den här obehagliga energin. Men om det fortsätter så här kommer vi eventuellt kontakta ett medium som inte bor så långt härifrån, så att hon får komma hit och ta tag i saken. Vi kan inte ha det så här länge till för det tar kraften ur oss alla, människor som djur. Min sambo har väl inte känt av samma obehag som jag, men han jobbar ju på dagarna och är inte hemma lika mycket som jag. Eller är det mej denna något vill åt?

1 kommentarer:

Anonym sa...

ja du fick med dig nått och du känslig och du får detta du vet historien om detta
var han arg på kvinnor??
nått där??
du ska säga du har en o gå till ljuset ofta då du känner detta. bort min man har jag ej du!
kan va svartsjuka som jag hade för kvinnan som ville ha bort mig i huset, säg det ofta! hoppas du kan få bort man är slut!! panik och trött mmmmmmm han tar energin från dig! kram hjärtat mysiga mysan