BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 30 oktober 2009

Vart tog mediet vägen?

Det är märkligt. Vi har kontaktat ett medium som vi har blivit varmt rekomenderade. Meningen är att hon ska komma hit hem till oss och göra en rensning pga att vi har fått med oss en mörk energi hem. Se tidigare inlägg. Mediet själv sa att denna rensning borde ske så fort som möjligt eftersom vi inte kan leva i detta. Hon skulle höra av sej till oss, men det gjorde hon inte så vi ringde upp henne. Hon var inte hemma utan det var mannen som vi fick prata med. Han skulle säga till henne att ringa upp oss nästa dag. Gissa vad som hände? Just det, hon ringde inte upp. Ett par dagar till gick utan att vi hörde av henne. Vi ringde igen, men denna gången var hon ute och planterade. Återigen skulle hennes man be henne ringa oss, dvs idag. Hon har fortfarande inte ringt.
Av bekanta som har anlitat henne ska hon vara jättebra och väldigt seriös och duktig. Lätt att ha att göra med på alla sätt. Givetvis undrar vi ju varför hon då beter sej så här mot oss. De som rekomenderade henne till oss är personer som vi kan lita på och de skulle aldrig rekomendera detta mediet till oss om hon inte var bra.
Vi tycker det här är helkonstigt och fattar inte vad som händer. Vi vill inte ha det så som vi har det nu. Min sambo märker knappt av det, jag är den som utsätts mest för det här. Värst är det då jag och hundarna är själva hemma och värre ändå när jag är helt ensam då sambon kanske är ute med hundarna osv. Det är väl inte så konstigt eftersom jag då är som känsligast och mest mottaglig.
I veckan som har varit har jag mest varit ute och gått med hundarna. Jag har alltså varit mer ute än inne. Jag går ut och röker oftare då jag bara vill komma ut från vårt hem, men även då känner jag mej iakttagen inifrån lägenheten.

Hör vi inte av mediet snart så får jag själv försöka få bort den här mannen som hemsöker oss. Jag har aldrig försökt mej på just sånt tidigare så jag vet inte hur det går. En sak är i alla fall säker: Så här som vi har det nu kan vi inte ha det länge till.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Men fy vad håller hon på med...verkligen oproffesionellt. Du får försöka igen med att ringa henne...Det känns som om hon undviker er. Du skall nog kanske inte ge dig på det själv....

Anonym sa...

okej jaha där ser man ring igen då!
kram kram