BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 19 oktober 2009

Märkliga ljud

De senaste dagarna/kvällarna har det hörts märkliga ljud här hemma. Precis som min sambo hörde att det lät som när man bryter av en gren, hörde jag detsamma ett par gånger. En del andra konstiga ljud har oxå hörts.

Jag var med om några märkliga saker i lördags natt när jag skulle sova. Jag vet inte om jag ska skriva ner det här för då kommer jag säkert bli idiotförklarad. Men någon energi var så nära inpå mej att jag kunde känna den tydligt. Mer än så vill jag inte skriva just nu.

Tidigare på lördagkvällen när vi satt och tittade på tv så kände både jag och gubben hur det blev riktigt kallt vid/på oss. Det kalla tycktes nästan tränga sej på mej och jag började vifta för att få bort det. Det var min reaktion fölr det kändes som om det skulle tränga sej innanför skinnet på mej. Det var en mycket obehaglig känsla.

0 kommentarer: