BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Besök från "andra sidan"

De senaste dagarna, eller senaste veckan kan man säga, har man kunnat känna någons närvaro här hemma. För ett par nätter sen såga jag som vanligt den mörka skepnaden i hallen. Gång på gång såg jag den och varje gång kom den från vardagsrummet och försvann bort mot ytterdörren. Strax efter att jag sett den för första gången den natten, kunde jag känna hur det plötsligt blev kallt bakom mej. Hmmm...tänkte jag, vem kan detta vara? Efter en stund kändes hela min rygg iskall som om man hade, hur ska jag förklara,... en kall, blöt handduk lagd över ryggen. K berättade att även han har känt kyla i sin närvaro när han varit inne i gästrummet och för ett tag sen kände han en kall vind. Ja det betyder på att någon just gick förbi honom.

dec-08

0 kommentarer: