BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Luktförnimmelse

I lördags var vi i Gene fornby. På vägen hem hade vi takluckan öppen och på en sträcka på kanske 20-25 meter kunde jag känna lukten av haschrök. Tydligen var det bara jag som kände den. Kent och hans son hade inte känt någon lukt av sånt. Har tidigare känt samma lukt , men då inne i stan, i centrum.

Men så hände det igen då....på kvällen och här hemma. Kände lukten lite smått när jag satt här vid datorn igår kväll. Jag satt ensam uppe. Kent hade gått och lagt sej. När jag själv hade gått och lagt mej blev lukten mer påtaglig. Den liksom satt inne i näsan på nåt sätt. Inte konstigt att jag inte kunde sova på nästan hela natten. Låg och funderade och har mina teorier om vad det betyder. Någon från andra sidan är på besök och för att jag ska kunna veta vem han är så är det denna haschlukt som jag känner som gör att jag nästan direkt kan förstå vem han är. Vad jag inte förstår är vad han vill. När denna personen levde var han väldigt beskyddande mot mej. Ingen fick någonsin göra mej illa. Han var som en skyddsängel och kanske är det just han som är min skyddsängel frånandra diemensioner nu oxå?

Ja, jag väntar och ser vad jag får för budskap.


Juli-08

0 kommentarer: