BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Ljud från det tomma gästrummet

Inatt hade jag jättesvårt för att sova. Troligtvis för att jag drack kaffe så sent.

Men medan jag låg där i sängen och vred och vände på mej fick jag plötsligt höra ett "doink". Det lät precis som om nåt metallrör eller liknande ramlat i golvet.

Det lät lite ihåligt eller hur man ska säga.

Vi håller på att renorvera i ett av rummen och det står nu tomt på möbler, men där inne har vi inga grejer och absolut inga metallföremål. Det lät nämligen som om ljudet kom inifrån just det rummet.

Efter ännu ett tag hördes ett dunk från samma håll. Jag vet i sjutton vad det kan ha varit. Kanske "någon" som inte gillar att vi gör om i det rummet?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du har helt rätt, så är det ju!
Intressant att vissa ser och hör och andra inte, men kanske beroende på hur öppen eller sluten man är.
Kram
X

Anonym sa...

så spännande detta va fin blogg mys..