BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Ljuset som någon inte tycker om

Jag har tidigare skrivit om ett ljus i ett glas som jag har på tv:n. Det ljuset kom i en väldig fart mot mitt huvud. Jag satt alltså nedanför på golvet. Nu har det hänt igen. Igår kväll small det till inne i vardagsrummet och ljuset låg sedan på golvet. Tydligen är det någon här som inte gillar just det ljuset. Måste vara något sånt. Tv:n stod inte på så det kan inte ha varit några vibrationer från den. Kan ju passa på att berätta att natten till igår så skällde Alice mitt i natten. Det har hon aldrig tidigare gjort och hon brukar sova bredvid mej i sin säng på golvet och aldrig gå ut från sovrummet förrän på morgonen. Denna gången var hon inte kvar i sovrummet. Kan hon ha sett eller hört något? Både Kent och jag vaknade av att Alice skällde.

0 kommentarer: