BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

The ghost of Jim Morrison?

De här bilderna hittade jag på nätet. Det föreställer någon som varit och besökt Jim Morrisons grav på kyrkogården Pere Lachaise i Paris. På bilden ser ni något som föreställer Jim Morrisons ande. Hurvida bilden är äkta eller inte vet jag inte, men visst ser man tydligt att det föreställer Jim`s ande? Äkta eller inte?

För många år sen var en fd arbetskamrat till mej och besökte samma kyrkogård och just Jim`s grav. Arbetskamraten visste att jag riktigt älskar Jim Morrison och The Doors och tog då en bild på graven åt mej. På bilden kan man tydligt se rörliga orber. Jag har bilden på en cd-skiva nånstans. När jag hittar den ska jag lägga in den här. Den bilden vet jag med säkerhet att den inte är manipulerad. Men så länge får ni titta på dessa bilder som jag hittat på nätet.





0 kommentarer: