BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Körningsgården i Nordingrå

I lördags var vi ute och åkte. Vi stannade till vid ett pensionat som var stängt för säsongen. Jag ville kolla runt lite där och ta några bilder. Många säger att det spökar där, så självklart ville jag dit. Inte en människa syntes till och inga bilar eller nåt sånt fanns där. När vi hade gått runt huset fick jag se en katt i fönstret och efter några sekunder fick jag även se en kvinna där. Jag kan allvarligt inte säga om det var en livs levande människa eller ett tredimensionellt spöke. Innan jag såg detta hade vi inte märkt ett enda tecken på liv där. Kent såg inte kvinnan, det var bara jag som gjorde det. Ska forska lite runt det där och se om jag kan lösa detta mysteriet. Vill ju gärna veta om det var en levande människa eller inte. Men som sagt i nuläget kan jag inte säga vad det var. Återkommer med mer info om pensionatet.




feb-08

0 kommentarer: