BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Dörren var låst

Nån dag efter nyår när min sambo Kent skulle gå ut med hunden stod jag i dörren. Jag hade varit sjuk ett par dagar och ville andas in lite frisk luft. När de hade gått stängde jag dörren efter dom och gick och la mej i soffan igen. Orkade inte vara uppe för jag var inte frisk än aven om jag mådde bättre. Efter ett tag ringde det på dörren och jag försod att det var Kent och hunden. Blev lite småirriterad över att han ringde på. Det är ju för fasen bara att gå in. Hur som helst så reste jag mej upp och skulle gå och öppna, men då var dörren låst! Jag vet till 200% att jag inte låste dörren. Jag frågade Kent om han hade låst med nyckel utifrån för att retas med mej, men det hade han inte gjort. Han hade inte ens med sej nycklarna ut. Ja, många sådana här saker händer hemma hos oss där vi bor nu. Jag har bott i hus som det har hänt betydligt mer i.



jan-08

0 kommentarer: