BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Gästis inte sålt

Ni kanske kommer ihåg att jag skrivit för längesen om Gästis här på orten? Det såldes ju för en billig slant till en man för ett tag sen, men nu har jag fått veta att affären inte blivit godkänd. Den här mannen som "köpte" det hade redan börjat på med renorveringen så smått. Vad man kunde se när man gick utanför var att han hade börjat med fasaden och måla. Men nu som sagt är det ledigt igen, men så vitt jag vet så ligger det inte ute för försäljning, men tror nog att det är till salu igen trots att det inte verkar vara nån annons ute. Måste säga att jag är lite glad för att ingen har köpt det. Då kanske man får en chans till att komma in där oh titta. Jag vet inte om ni minns bilderna jag la ut här på bloggen. På en av dom kan man se en vit kvinnogestalt som jag inte såg när jag tog bilden, men som man kunde se när jag lagt in bilderna på datorn. Lägger in den här igen, men den är ganska liten så det kanske är svårt att se om man inte zoomar in den.

0 kommentarer: