BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Spökar

Igår var jag och Kent till et gammalt hus som det sägs att det spökar i. Jag tog lite bilder på huset. Ingen har bott där på länge och det märks för det börjar förfalla. Jag kände att det är liv och rörelse där. Vi gick omkring där och jag kände av lite. Kände ett starkt obehag vid ena gaveln. Tror att det har hänt otrevliga saker där.

Inatt när vi hade gått och lagt oss och släckt ner i hela lägenheten, tändes julgranen! Vi blev helt paffa. Det händer ju småsaker här hemma hela tiden, men inget som är så jätte märkbart. Jag blev helt pigg efter det. Låg och grubblade över "vem" det kunde vara och varför han/hon gjorde så. Kanske var det bara att "anden" ville ha kontakt eller så ville den säga oss något. Jag vet inte riktigt. Får se vad som händer härnäst.


jan.-08

0 kommentarer: