BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Söker kontakt

Anden som finns här hemma hos mej söker min uppmärksamhet. Det är tydligt. Jag vet inte exakt vad det är han vill, men nu har tv:n börjat knasa sej. Jag har tv:n på här nu och plötsligt blev det "myrornas krig" på den. Jag sa att det var ju trevligt att jag fått sällskap, men att jag gärna skulle vilja se på tv. Då började tv:n funka som den skulle igen. Kanske ville han inget särskilt, bara ville tala om att han var här? Jag känner att det är behagligt nu när jag märker av honom. Vi har liksom kommit varandra närmare. Låter lite konstigt kanske, men vi har börjat kommunicera. Har kommit på ett sätt som vi båda förstår. För mej är det viktigt att göra sej förstådd och att lära sej mer om att kommunicera med andra sidan.




17/1-08

0 kommentarer: