BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Någon sa mitt namn!

Det var för kanske en vecka sedan då jag, Kent och hundarna var vid "vår sjö". Jag hade varit ute med båten och Kent och hundarna var på land. När jag klev i land så hörde jag någon säga mitt namn. Rösten lät lite darrig, men jag kunde höra den väl. Jag trodde att det var Kent för det var en mansröst, så jag frågade vad han ville. Ingen svarade så jag ropade på honom. Tydligen så hörde han mej inte. Jag gick iväg för att kolla efter honom och hundarn och fick se att de var en bra bit från mej. Nej, det kunde inte ha varit Kent för i så fall måste han ha skrikit och det gjorde inte den här rösten som jag hörde. När jag kom fram till de andra så frågade jag Kent om han hade sagt något till mej för en stund sen. Han hade inte sagt någonting alls. Han hade bara lekt och busat med hundarna. Så vem var det som sa mitt namn? Och vad ville han? Jag tänkte inte så mycket på om jag kände igen rösten för jag visste ju att det bara var jag och Kent och hundarna där. Jag vill så gärna veta vem det var. Hoppas detta sker igen så jag får en chans att fråga vem han är och vad han vill.

0 kommentarer: