BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 21 augusti 2009

Jag - medial

Medial, jag det är jag. Upptäckte min förmåga i sex-års åldern, men blev då rädd för jag visste inte var det var. Det har varit jätte jobbigt många gånger. Ett tag i tonåren så vill jag inget hellre än att bli av med den förmågan. Men det går inte. Jag insåg det och jag lärde mej leva med det. Med åren har jag lärt mej att se de positiva bitarna i det hela. Många många upplevelser har jag haft. Har bott i hus där det det har "spökat" och trivts väldigt bra med det. Man kanske inte tror det, men man kan få många fina vänner från "andra sidan".

Jag ville utveckla min förmåga så jag skaffade mej några Tarot-kortlekar, ESP-kort och till och med ett Ouija board. Det sistnämnda var det dummaste jag nånsin skaffat mej. Om jag aldrig varit rädd tidigare så var jag det många gånger då när jag brukade mitt Ouija board. Jag vill varna alla att använda ett sådant eller köra "Anden i glaset". Det finns inget positivt med sådana sk "lekar" alls. Ofta frågar man anden man får kontakt med om den är god, och lika ofta svarar den att den är det. Men man får ALDRIG kontakt med någon god ande. Du får kontakt med andar som t. ex Azaziel och Aziel. Jag vill inte gå in på vilka de är. Vill helst inte föra någon diskussion om dom heller. Man blir glad, för titt som tätt får man tag i en ande som råkar vara en avliden släkting eller vän. Tro aldrig på det. Det är inte sant. Man får aldrig kontakt med någon som man har känt tidigare. Jag har riktiga skräckupplevelser från den tiden då jag använde mitt Ouija board. Jag blev näst intill beroende av det. Och det är precis det "de" vill. Så ni som har tankar på att köra "anden i glaset" eller liknande,LÅT BLI! Många som läser detta kommer säkert att tycka att det är trams, men det kan jag inte göra något åt.



Det var negativa saker som i och för sej vem som helst kan göra. De positiva sakerna är att man kan känna på sej att något kommer att hända t. ex om man ska åka nånstans. Många gånger har jag tackat nej att följa med nånstans för att jag känt på mej att det kommer hända något. Och det har räddat mej från en hel del bilolyckor osv.

Jag har varit med om otroligt mycket sånt här, men det kan jag inte skriva ner här. Det skulle bli för mycket.

0 kommentarer: